511 478 519 [email protected]

Perswazyjny Copywriting

„Rozpal w klientach prawdziwą gorączkę zakupów i drastycznie zwiększ swoje zyski”

 

Tekst marketingowy ma jeden cel: przynosić żywą gotówkę.
Dlatego bądźmy ze sobą szczerzy. Tobie nie chodzi o literki.

Literki może napisać każdy.

Tobie chodzi o tekst zarabiający błyskawicznie ogromne pieniądze.
Mam rację?

Właściwie dobrane słowa mają moc wpływania na klientów.
A im sprawniej wpływasz na klientów, tym większy strumień pieniędzy płynie do Ciebie.

Dlatego poszukujesz kogoś, kto napisze dla Ciebie tekst budzący w Twoich klientach
niepohamowaną żądzę kupowania.

Dzięki czemu możesz natychmiast zarobić pieniądze.

Dlaczego Tylko Nieliczne Teksty Naprawdę Sprzedają?

Być może znasz ten ból, gdy pompujesz pieniądze w kampanie reklamowe, a efekty są mizerne.
Nikt nie klika w Twoje reklamy lub gdy kliknie, to nie kupuje.

Wiesz, na czym polega problem 97% tekstów reklamowych i sprzedażowych?

One na siłę chcą klientowi coś wcisnąć.
A gdy klient widzi, że mu coś wciskasz, to ucieka od Ciebie.

Z drugiej strony są teksty zasiewające wirusa umysłu.
To wybitnie niebezpieczna odmiana tekstów, bo po ich przeczytaniu klient sam się przekonuje do zakupu.

Idę o zakład, że nie raz skusiłeś się takim tekstem.
Kliknąłeś reklamę, wszedłeś na stronę i powiedziałeś:
– To coś dla mnie! Muszę to mieć!

Na szczęście tylko garstka osób potrafi tak pisać.
Takie teksty bywają niesprawiedliwe. Mogą zmienić nawet kiepski produkt w złoto.

U niektórych klientów, gdzie napisałem tekst z wirusem umysłu, sprzedaż wzrastała lawinowo. Praktycznie z dnia na dzień – bez wydawania nawet 1-nej złotówki więcej na reklamę.
Poniżej znajdziesz tego dowody.

Jakie efekty daje Perswazyjny Copywriting?

perswazyjny copywriting pisanie ofert

Z doświadczenia powiem Ci, że większość problemów ze sprzedażą rozwiązuje dobrze napisana oferta.
Z taką ofertą zdobywasz więcej klientów lub podnosisz ceny i nadal sprzedajesz.

Ale nie wierz mi na słowo.
Kliknij poniżej i rzuć okiem na finansowe żniwo Perswazyjnego Copywritingu.

Dlaczego Perswazyjny Copywriting nie jest tani?

Chcesz, by klienci codziennie przynosili Ci pieniądze?
To pomyśl, ile byłby wart dla Ciebie tekst, który by ich do tego przekonywał?

Tego nie robią puste literki. Jeśli wcześniej korzystałeś z usług „copywriterów”, to zapewne już o tym wiesz…

W prawdziwym copywritingu chodzi o efekty.
Kwota, jaką inwestujesz, to zaledwie promil tego ile perswazyjna oferta potrafi zarobić.

Dlatego jeśli chcesz wysłać pytanie, jaka cena za 1000 znaków, odpuść.
Nie wyceniam tekstów na znaki. A nawet rzadko odpisuje na takie pytanie.

Każdy tekst wyceniam indywidualnie.
Cena zależy od branży, oczekiwań i czasu, jaki muszę poświęcić na pisanie.

perswazyjny copywriting pisanie tekstów sprzedażowych

FAQ

Copywriting SEO

Czy można połączyć teksty SEO i Copywriting Sprzedażowy?

Niestety, ale musisz wybrać, czy chcesz pisać pod roboty Google, czy pod klientów. Można na szprycować tekst frazami SEO i cieszyć się ze sporego ruchu (robotów). Jednak, czy roboty skorzystają z Twojej oferty?
Jeśli tekst ma sprzedawać, to musi być pisany dla ludzi. Jeśli zależy Ci jedynie na Copywritingu SEO, to poszukaj kogoś innego, kto napisze takie teksty dla Ciebie. Wyjdzie to sporo taniej, niż jeśli ja bym je pisał.

Pisanie tekstów na stronę

Czy napiszesz teksty na całą moją stronę?

Tak, po dostarczeniu odpowiednich informacji przygotuję dla Ciebie teksty na stronę.
Otrzymasz ścieżkę prowadzącą klienta – od zaciekawienia do zakupu.
Wbrew temu, co sądzi wiele osób, nie da się każdego odwiedzającego zmienić w klienta. Po prostu każdy klient ma inną świadomość zakupu. Jeden wie, jaki ma problem i szuka rozwiązania. Inny nie wie, że w ogóle ma jakiś problem i trzeba mu go uświadomić. Dla każdej z tych osób potrzebny jest inny tekst.

Gdy piszę teksty na strony, to tworzę je pod różne typy „klikaczy”. Stają się siecią i łapią całe ławice klientów.

Pisanie tekstów ofert

Czy napisanie jednego tekstu sprzedażowego zarobi dla mnie pieniądze?

Na wyniki sprzedaży składa się kilka elementów:

  • Ilość osób, które trafiają  na Twoją ofertę
  • Jakość osób czytających teksty (czy są grupą docelową)
  • Poprawnie działająca strona (czasami są strony, gdzie nie działa nawet koszyk i tekst tutaj nie pomoże)
  • Sposób rozmieszczenia tekstu
  • Grafika

Jednak zakładając, że masz już jakąś sprzedaż, to zmiana tekstów na perswazyjne zwiększy ją jeszcze bardziej.
Po prostu tekst jest kręgosłupem sprzedaży. Jeśli nie jesteś Apple i nie zadbasz o tekst, to sprzedaż zawsze będzie kulawa.

Chcę zasilić swój biznes
perswazyjnym tekstem!

Dzieli Cię już niewiele od osiągnięcia swojego celu.

1. Kliknij poniższy przycisk i wypełnij formularz.
2. Po jego wypełnieniu wyślę na Twojego maila brief z pytaniami, jakich informacji potrzebuję.
3. Na podstawie briefu wycenię koszt perswazyjnego tekstu oraz określę czas jego napisania.

Paweł Walczak projektowanie dochodowych stron internetowych