511 478 519 [email protected]

Szybki sposób na pozyskiwanie większej ilości klientów

Szybki sposób na pozyskiwanie większej ilości klientów

Autor Paweł

15 stycznia 2019

Czy słyszałeś kiedyś o dobrze zarabiającej firmie, która nie przyciągała klientów do swoich ofert?
Taka, która nie ma ruchu na swojej stronie, aukcjach, ale ma sprzedaż?

Nie słyszałeś?

Ja też nie.

Prawda jest taka, że aby sprzedawać, potrzebujesz klientów.

Nic Ci nie da dobry produkt i atrakcyjna cena.
Sprzedaż jest możliwa dopiero gdy odwiedzi Cię klient.

Dlatego pokażę Ci jeden prosty sposób na przyciągnięcie klientów do swojego biznesu.

Nie będzie to wiedza z szufladki „dla zaawansowanych” typu jak zrobić kampanie Google Ads.
Będzie to coś łatwego, co każdy może wykorzystać i zwiększyć liczbę odwiedzin.

Nie tak dawno robiłem reklamę dla firmy z branży obuwniczej – słowo klucz :).
Ogólnie ich oferta była powiedzmy przeciętna.
Sprzedaż za to była poniżej przeciętnej, ponieważ ruch na ich stronie był dość niski.

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to że WSZĘDZIE wykorzystywali słowo „obuwie”.
Obuwie zimowe, obuwie na zimę, ciepłe obuwie etc.

Gdy zapytałem właściciela skąd to uwielbienie do „obuwia” i unikanie słowa „buty.” Odpowiedział mi mnie więcej tak:

„Buty to takie oklepane słowo. Wszyscy mają buty, a ja mam obuwie i to mnie wyróżnia. To bardziej luksusowe słowo.”

No fajnie…. tylko czy klienci też posługują się tym słowem?
Niestety nie. Klienci tej branży używają słowa – buty.

A skoro tak jest, to trzeba wejść w „buty klienta” i posługiwać się takim językiem jak on.

Bo co się dzieje gdy klient w Google lub Allegro wpisze „buty zimowe”?
Nie zobaczy „obuwia zimowego”.

Dlatego: dobieraj tytuły i słowa kluczowe w oparciu o język klienta

I nie chodzi tutaj tylko o pozycjonowanie, ale umysł klienta łatwiej przyswaja słowa, których sam używa.

Ale skąd mam do cholery wiedzieć jakich słów używa mój klient?
I tutaj przychodzi nam z pomocą darmowe narzędzie.

Google Ads – tak wiem, miało nie być o Google Ads, ale spokojnie skorzystamy tylko z jednej prostej funkcji. Pokaże Ci jak to zrobić. Ok?
Wchodzimy na stronę:

https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/tools/keyword-planner

I logujemy się na konto Google Ads. Jeśli go nie masz, to utwórz nowe konto (to jest darmowe). Następnie klikamy w „znajdź nowe słowa kluczowe”.
Po kliknięciu rozwinie się okienko i tam wpisujemy wybrane słowo.

Szybki sposób na pozyskiwanie większej ilości klientów

Po wpisaniu słowa (lub frazy, lub kilku fraz) pojawiają się wyniki wyszukiwania w Google.
Ja wpisałem – obuwie zimowe.

planer słów kluczowych

W wyniku widzisz, jak wiele osób wyszukiwało daną frazę.
Zobacz, jaka jest różnica pomiędzy słowem „obuwie zimowe” a „buty zimowe”.
To aż 100-krotna różnica!

Plener sam podpowiada Ci i pokazuje słowa pokrewne, a dzięki temu widzisz jakie słowa są popularne w danej branży.
Z tym narzędziem poznasz język swoich klientów i lepiej dobierzesz odpowiednie nazwy dla swoich produktów, usług, tytułów wpisów oraz reklam.
Unikniesz też problemu używania słów, których nikt nie szuka.

Pozostanie Ci już tylko „popchnąć” klientów do zakupu.
A jeśli potrzebujesz opisu, który zrobi to za Ciebie i da klientowi wybór:
Kupić lub być skazanym na bezsenność – to wiesz jak go zdobyć>>>

 

Inne artykuły

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *